Monday, June 14, 2010

.:Anugerah...:.

Assalamualaikum wbt...
Kome...tgk ni ape ak dpt..hehe.aku dapat Anugerah wei...'Nice Bloggers Award' from Lina.Maceh muchos Lina.nnt bagi la lagi ye.hihi.1st time ni weh...Dulu aku duk tengok blog orang lain je ade award.Tapi skarang ni,Nah...Lihatlah Dunia!!!!!!!eceh.....eleh,bese la tu blogger dpt award kn.ntah hape2 ko ni Yong...@_@
Ala kome...ini kan kali pertama buat julung2 kalinya dlm idop,aku dpt blogger award ni..tu yg teruje lebey sket tu.bese la tu Labu....hehe.Mule2 aku mcm x reti gak ape yg harus dibuat dgn benda alah ni.tapi b'dasarkn tnjuk ajar Lina, beliau suh aku copy,aku pn copy jela ye...hihihi ^0^
Baeklah..sekarang mari kita layan sket ada apa dengan anugerah ni...hehe...^_^


1. ape yg bermain difikiran anda skrg nie??

Novel...rope2nye ade sepupu aku ni nak bg aku novel.Tapi beliau terlupe plak nk bg kt aku mase aku g umah baliau hari tu...huhu...T_T
2. apakah name samaran anda?

Aish...soklan ni aku dh siap wat 2 entry dh dlu.hahaha...byk kn name smaran ak.but the top 3 preferable are : KakYong,Ayong,Ida...hehe

3. berikan 3 org yg anda syg?

Yang ni aku kategorikan la ye sbb kalo listkn mmg xckup.hehe...:
Keluargaku,Teman-temanku,Kucing-kucingku...

4. panggilan utk si dia?
Si Dia...erm..mungkin aku akan panggil Awak kot...takkan nk pggl Dia plak kn.hahaha
5. hadiah yg anda impikan dr seseorang yg istimewa?

Banyak kot wei...usah le ditanye.kalo tanye bley dapat betoi2 bes gak..huhuhu..V_v
6. blog manakah yg anda suka lawati?
Blog kwn2 aku,blog nurulism ni,blog senior2 aku...byk gak la kn.nak2 plak time buhsan xde pkerjaan.hehe

7. tagkan kpd 10 rakan anda:

Ok...yg ni aku paling suke.Mari Kita Tengok Sapa Yang Kena!!!!!!!!
(ok...x ckup 10....hihi..=P)
AyongDianugerahkan...
p/s:kpd kalian2 yg terpilih sile copy ye anugerah ni...ok,same-same...hihi...^_~

6 comments:

Izzati Redzuan said...

thniah dpt anugerah...
n thnks tag kan ak...tp mne anugerahnye?hehe

Syahidah Mohammad said...

Tuuuuuu....yg badge nice blogger award yg ade smiley tu....hihihi

Anonymous said...

hehe.. tahniah kat ko n tahniah gak kat aku coz dpt anugerah dr ko.. tp aku x gheti nk wat cane.. wahaha

Syahidah Mohammad said...

hahahaha....ce ko try test dlu mcm yg ak suh tu.kalo xjd,sile tnye lg ye...hihi^_~

nur said...

thanxx ida. :)

Syahidah Mohammad said...

same-same kaseh Kz...hihi..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...