Tuesday, June 22, 2010

.:Arba'ah Fil Wahid:.

~Assalamualaikum wbt~
Yuhuuuuuuu kome!!!!!pekabo?hehe...moge sehat2 le ye.bley tahan lama gak la aku x hapdet blog ni.bknnye xde idea...tiap2 hari pun aku bukak je blog ni.tp tiap kali nk tulis new post rase mcm maleh je tangan ni nk menaip.huhu..ntahle labuuuu....yg penting hari ni aku ade mood nk mnaip dan aku bakal menaip dgn byk dan pjg ye.sbb tu le nme post aku kali ni Arba'ah Fil Wahid bermaksud 4 in 1..ngeh3..(Alamak!jenuh le kome kne bace ni)hihihi..Maka,selamat membaca ye sume...@_@

.2 Bulan Sekali .

Baeklah...kesah yang pertama:Blogku telah berwajah baru.yeah!!!!!!hihi...sbenornye mmg aku engt nk tuko layout blog ni 2 bulan skali.tp xtw smpai bile hajatku ni akan berterusan ye.nak2 plak ble nk check in ke u nnt kn.huhu..makanya,tuk bulan Jun & Julai ni aku plih layout ni.Santek x???hehe...xpela.kalo x santek pn,tetap santek je di mataku...ngeee.aku suke amik layout kt Scrappin' Blog ni.Byk gak la layout yg cun2.mmg akan rmbang mata le...Sile la cube ye..hihi..=P

..Selamat Ulang Tahun Kebapaan Ayahku..

Ok2...aku tw.Hari Bapa dah lepas kn.sbb tu le aku tuko sket tajuk ucapan aku atas ni.hihihi...sebenornye mmg byk sgt story morry yg aku nk cite tentang Ayahku Cikgu Mohammad Bin Bahari ni..tapi seperti yg aku bg tw awal2 td aku telah hilang nafsu tuk menaip 2 3 hari ni (mungkin sebab aku telah dilukai kot...sile bace kesah seterusnye..huhuhu).tp ape2 pn aku xnk la biarkn Hari Bapa Ayahku ni hilang cmtu je kn.Makanya...aku nak mengucapkan Selamat Hari Bapa Ayahku.Sudah 22 tahun dah ayahku jadi Ayah.Dan beliau tidak pernah gagal menjadi ayah yang terbaik buat kami 4 beradik..

Kak Yong Sayang Ayah.Kak Yong syukur sgt2 dpt jd anak Ayah...Ampunkan Dosa-dosa Anakmu ini ye...Semoge Ayah sehat,ceria dan smgt slalu...hehe.Semoge Ayah dapat menantu yang soleh, baik budi & baik hati mcm Ayah...eh2!ni dh len dh ni.tak pe la kn...kre wish gak la tu kn.hihihi...Ape2 pun Selamat Ulang Tahun Kebapaan Ayahkusayang...Terima Kasih Atas Segalanya...^_~

(anak sulong & anak bongsu Ayah & Ibuku)

...Aku Dilukai...

Eceh...tajuk mcm Drama Cerekarama je kn.ngeh3.Xde..Sebenornye aku baru je mengalami kecederaan di kaki ni.(ceh!mcm la ak plak yg men bola musim2 FIFA ni kn..haha)he..nk tw knapakah?sbb Munin kucingku mencakar tapak kakiku.mase tu Munin duk relax2 berguling2 kat lantai tu.yang aku ni dgn mengade-ngadenye g la gesel2kn kaki aku kt bdn beliau kn.alih2....gap!!!!skali die cakor wei..kt tpak kaki.cyes pedih.huuuuu...T_T

Mule2 engatkn xde pape.pastu bile aku try jln cyes...mmg sakit.sbb kne kt tpak kaki kn.mmg pyah le nk b'jln.sakit wei pijak...huhu.jln pn terjengket2 je...pastu smlm,ibuku pn bwak le balik dari hospital sgala pekakas nk rawat luka ni.ibuku kate bahaya ni bisa kucing.takot kne jangkitan kuman je nnt.makanya..bertempek le kaki aku ni dh mcm org kne ptong tpak kaki je..huu...Nauzubillah.tak nak tak nak~~V_v

....Our Lil ReU In Mission....

Tapi xpe...skang ni kakiku sudah beransur pulih.Alhamdulillah...ye!ia,mesti pulih sbb esok, Selasa, 22hb 6 2010 eceh.. aku mahu menjelajah Bandaraya Ipoh bersama teman-teman igopku Nadzrah, Lina, Nanare, Pkoi n Ct...x sabonye nk jmpe kome.cyes byk gler cte ni...hahahahaha.ape2 pun moge sume rancangan b'jln lancar ye.Amin...hehe...^_^


Sekian...tamatlah sudah postku yang berjudul 'Arba'ah Fil Wahid'.TAHNIAH dan TERIMA KASIH kerana habis membaca..hihihi.Semoge ketemu lagi ye...^_~

4 comments:

Anonymous said...

eleh ngade r ko.. cantek la kalo asyik duk tuko layout jek.. ish.. hahaha
eh sal kaki ko tu, aku rs c munin tu igt kaki ko tu batu kot.. so die nk la mencakar2 kat batu, skali kako ko da.. hahaha

Anonymous said...

typo: kaki

nur said...

uih..wrap 4 story dlm satu post...suspect ke ida :D

Syahidah Mohammad said...

Ziera:hoho...ko nk kate kaki ak kematu mcm batu ye wei..hahahaha

Kz:cmni la jd nye Kak,ble wat kje tangguh2...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...