Tuesday, June 22, 2010

.:Lagi Dianugerahkan & Menganugerahkan:.

Assalamualaikum wbt....Kome!!!Pekabo wei???hihihi...dh seminggu wei aku x hapdet blog ni.bkn xde idea,tp cm bese le bile ade huruf 'Mim' yg terlalu besar.hehehe.Sebenonye,aku ade la bberapa posts yg in progress.dh draft dh...tp mcm kne edit le.so,wat smentare waktu ni utk mengelakkn blog ni dari terus terbengkalai ke mggu seterusnye baek aku layan sket Anugerah ni ye..hehehe..@_@
Sekali lagi aku telah dianugerahkan oleh Lina Iryani...Wah!Sungguh bermurah hati ye Lina!Maceh Maceh...hehehe.Baeklah utk tidak membuang masa meh le aku menganugerahkan plak bende ni kpd 5 blogger bertuah ye.
Kenapa 5?sbb die mintak 5 je ye penerimanye.dan utk memudahkan pemilihan,aku memilih 5 penerima ni dari the Latest Blogger yg hapdet blog mereka.(idea ini dicedok dari Lina juge ye).Betoi gak tu kn,yg rajin hapdet blog mesti la yg kreatif gak kn.Kalo x kreatif,xde le idea nk nulih ape kt blog deme tu kn.he...^_^
Justeru itu, saya dgn ini menganugerahkan Creative Blogger Award ini kepada:
Tahniah2...dan ini adalah tugasan2 yg dtg bersama2 award ni ye:
>Copy dan paste kan pada blog korang
>Buat satu entry tentang award ni
>Ucap terima kasih dan letak link pada entry tersebut
>Senaraikan 5 blogger sebagai penerima award
>Beritahu penerima award supaya dia tahu yang dia adalah penerima award
Selamat Beranugerah ye Kome...^_~

5 comments:

Eng Einy said...

haha wey, takat award je buat apa..

kasi la medal skali..argh ni nak mogok nih !

p/s ; thanks ayong~ dapat gak no 1 wakaka

Syahidah Mohammad said...

hahahaha....kang kalo bg medal kne bg sijil plak skali wei...hehehe...same2 rem..=P

Izzati Redzuan said...

thniah2...hehehe...nti ak copy k;)

Anonymous said...

thanks tagged aku.. nnt aku copy k syg~

Syahidah Mohammad said...

Jeton & Ziera:Same2 kaseh kome...=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...